II DINAR DE NADAL DE PARTNERS CORPORATIUS DEL COL·LEGI

Adrià Fernàndez,

II DINAR DE NADAL DE PARTNERS CORPORATIUS DEL COL·LEGI


II DINAR DE NADAL DE PARTNERS CORPORATIUS DEL COL.LEGI


Ahir, dijous 12 de desembre, vam celebrar el segon dinar de Nadal amb les empreses que són Partners corporatius del Col·legi. Més de cinquanta companyies van estar presents en una cita de networking i celebració, amb presència de membres de la Junta de Govern juntament amb agències, marques, mitjans, empreses de màrqueting digital, consultores de comunicació, entre d'altres.


Durant la trobada, Miquel Campmany i Alba Roig, degà i vicedegana de Comunicació i Relacions Públiques del Col·legi respectivament, van explicar els principals projectes duts a terme durant el 2023, destacant la recuperació de La Nit de la Comunicació, la I Jornada de Comunicació Municipal, els Miradors, el llançament de la revista Impactes i el I Estudi de Xarxes Socials a Catalunya.


També es van detallar els principals objectius per al 2024, amb especial èmfasi a projectes com la nova campanya que en breu posarà en marxa el Col·legi, el nou plantejament del HUB del Màrqueting i la Comunicació, la consolidació de la Nit el proper 9 de maig a Sitges, una nova Borsa de Treball, o l'impuls dels Comitès, entre d'altres.


La trobada va evidenciar la bona evolució del Col·legi, així com les moltes oportunitats de participació, visibilitat, opcions de lideratge i altres avantatges per a les empreses que son Partners corporatius. Fa goig veure com entre tots, seguim impulsant el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies